Sójová dieta

Sójová dieta - účinná dieta. Sójová dieta – jak působí sójová dieta. Pro alergiky - sójová dieta pro alergiky a nemocné celiakií. Jídelníček ze sójové diety. Dietní snídaně, svačina, oběd a večeře. Dieta - celiakie.

Sójová dieta - účinná dieta

Sója je zdravá, není drahá a dá se připravit na mnoho způsobů. A co je nejdůležitější: sójová dieta nezpůsobuje žádné problémy s výživou jako jiné jednostranně zaměřené diety. Aby byla opravdu účinná, držte ji zpočátku dva týdny, pak si dejte pár dní pauzu (neznamená to, že se vrátíte k původním návykům, jen na čas vynecháte sóju ze svého jídelníčku) a pak se k ní zase vraťte. Za měsíc bude minimálně pět kilo dole! ## Sójová dieta – jak působí sójová dieta

a jsou účinnou prevencí před vznikem osteoporózy. Podle některých vědců sója dokonce snižuje hladinu cholesterolu a bojuje proti rakovině. Díky obsahu komplexních sacharidů sója umožňuje rovnoměrné uvolňování sacharidů do krve a obsažená vláknina povzbuzuje peristaltiku střev. To vše podporuje zdravé a účinné hubnutí. Sója obsahuje také tzv. fytoestrogeny, které snižují vedlejší projevy přechodu u žen, zpomalují stárnutíSójová dieta vás nenechá hladovět a dodá vašemu tělu všechny důležité živiny. ## Pro alergiky - sójová dieta pro alergiky a nemocné celiakií

Sójová dieta je vhodná i pro lidi s alergií na mléčné bílkoviny nebo laktózu (mléčný cukr) nebo pro nemocné celiakií (alergie na lepek). ## Sójová dieta - sójové mléko

Sójové mléko neobsahuje cholesterol a je lépe stravitelné než mléko kravské. Obsahuje snadno stravitelné bílkoviny, minerální látky a vitamíny A, B, D a E. Jeho zařazením do dietního plánu podpoříte celkový účinek diety. Vybírejte si však zásadně nízkotučná sójová mléka. ## Jídelníček ze sójové diety

Snídaně - sójová dieta

Snídani může tvořit některá z těchto variant: odtučněný bílý jogurt, dva kousky sójového pečiva nebo dva toasty z celozrnného chleba s netučným sýrem nebo s dia marmeládou. Jako nápoj černá káva s odtučněným mlékem a umělým sladidlem, sklenice džusu, bylinného čaje se sladidlem nebo sklenice sójového mléka. ### Svačina - sójová dieta

Svačinou, která by měla přijít mezi dobou snídaně a oběda, by měl být kousek nějakého ovoce nebo zeleniny. ### Oběd - sójová dieta

Bramborový salát s nízkotučným bílým jogurtem nebo bez něj, řízky z pečeného sójového masa. Rizoto se sójovými výhonky. Špagety se sójovým masem a tofu (sójovým) sýrem. Zeleninová polévka + plátek sójového masa. ### Svačina - sójová dieta

Svačinou po obědě může být ovocný nebo zeleninový salát, nízkotučný jogurt, sojové pečivo nebo jeden toast. ### Večeře - sójová dieta

Rybí filé s bramborem, bramborovým, nebo zeleninovým salátem. Zeleninová polévka. Půl porce kuřecího prsíčka se salátem. Jablečný štrúdl. Tuňákový salát s toastem.

Právní prohlášení: Obsah internetového magazínu i jednotlivé jejich prvky jsou právně chráněny. Jakékoli užití spočívající v kopírování a/nebo napodobování obsahu a/nebo prvku tohoto internetového magazínu bez výslovného souhlasu provozovatele internetového magazínu je protiprávní, porušující práva společnosti k autorskému dílu a databázi a zakládající nekalosoutěžní jednání. Neoprávněným užitím obsahu a/nebo prvku interntového magazínu může dojít též k naplnění skutkové podstaty trestného činu porušení předpisů o pravidlech hospodářské soutěže dle § 248 trestního zákoníku a/nebo trestného činu porušení autorského práva, práv souvisejících s právem autorským a práv k databázi dle § 270 trestního zákoníku, za jejichž spáchání může být uložen trest zákazu činnosti, propadnutí věci nebo jiné majetkové hodnoty nebo trest odnětí svobody. Pokud máte o užití obsahu a/nebo prvku internetového magazínu zájem, kontaktujte redakci internetového magazínu. id21919 (zdravotnimagazin.cz#5678)


Přidat komentář