Drastické diety

Otřepanou, ale opravdu dobrou radou je si jídlo, ať už je jakékoliv, vychutnávat a konzumovat ho pomaleji. Kromě toho, že není moc estetické, když do sebe člověk hází sousta jako lopatou, se vyvarujete i přejedení.

Nepravidelný režim

Netvrdím, že to nejde. Ale řekněte sami, jako pravidelný konzument tu více tu méně zdravých potravin asi těžko ze dne na den přepnete na dietní režim, ve kterém se vznáší ovoce, zelenina, nějaké to bílé maso a vhodné doplňky stravy.

Jistě, zavření ve sklepě, ze kterého jste předtím odnesli všechny zavařeninya odstranili letité reklamní plakáty na uzeniny, byste takového činu možná byli schopni.

 

Rychlé občerstvení

I když se budete vyhýbat všem situacím, kde hrozí porušení diety, stejně na vás v nestřežené chvíli nevinně zamává hranolek nebo čokoládová tyčinka. V takovém případě nezbývá, než se rázně otočit a vypochodovat z nebezpečného území nebo zatnout zuby do zdravého ekvivalentu těchto pochutin.

Po malých dávkách

I při dietách totiž není vhodné úplně odbourat všechny oblíbená jídla. Menším kouskem čokolády rozhodně nic nepokazíte, spíše zabráníte tomu, abyste pak v zoufalství nad stavem vašich sacharidů spráskali dvě tabulky najednou.

Loupatou do žaludku

Otřepanou, ale opravdu dobrou radou je si jídlo, ať už je jakékoliv, vychutnávat a konzumovat ho pomaleji. Kromě toho, že není moc estetické, když do sebe člověk hází sousta jako lopatou, se vyvarujete i přejedení.

To totiž vzniká z toho důvodu, že žaludek posílá zprávy o svém naplnění do mozku s menším zpožděním. Jestliže tedy jídlo hltáte, dá se předpokládat, že ho ve svých útrobách už máte ve skutečnosti více, než si zatím uvědomujete. Při pomalejším žvýkání tedy žaludek stihne předat varovný signál o přejedení včas.

Sužovaný organismus

Zřejmě největší rána všem dietám nastane tehdy, když si váš sužovaný organismus kolem desáté večerní řekne, že takhle by to dál nešlo a přes veškeré pokusy tomu zabránit vás nohy přinesou k ledničce, kde doženete to, co jste za celý den nestihli (nebo nechtěli stihnout).

Dirta bez jídla?

Tomu se dá zabránit buď tak, že budete přes den opravdu jíst s mírou a ne rovnou hladovět a že si rozložíte příjem potravy, tak abyste zkonzumovali nejvíce jídla před večeří, která by neměla být ale moc pozdě.

V klidu u stolu

A když už na vás přijde záchvat hladu, aspoň se u toho posaďte. Konzumace jídla ve stoje totiž vede právě k tomu, že nejste schopni odhadnout množství a jste schopni toho do sebe nasypat daleko více, než edu u stolu na židli.

Právní prohlášení: Obsah internetového magazínu i jednotlivé jejich prvky jsou právně chráněny. Jakékoli užití spočívající v kopírování a/nebo napodobování obsahu a/nebo prvku tohoto internetového magazínu bez výslovného souhlasu provozovatele internetového magazínu je protiprávní, porušující práva společnosti k autorskému dílu a databázi a zakládající nekalosoutěžní jednání. Neoprávněným užitím obsahu a/nebo prvku interntového magazínu může dojít též k naplnění skutkové podstaty trestného činu porušení předpisů o pravidlech hospodářské soutěže dle § 248 trestního zákoníku a/nebo trestného činu porušení autorského práva, práv souvisejících s právem autorským a práv k databázi dle § 270 trestního zákoníku, za jejichž spáchání může být uložen trest zákazu činnosti, propadnutí věci nebo jiné majetkové hodnoty nebo trest odnětí svobody. Pokud máte o užití obsahu a/nebo prvku internetového magazínu zájem, kontaktujte redakci internetového magazínu. id22857 (zdravotnimagazin.cz#8377)


Přidat komentář