Hubněte s letními sporty

V okamžiku, kdy začnete vyvíjet jakoukoli fyzickou námahu a slibujete si od ní postupné ubývání tukových polštářů, vše je závislé na vaší tepové frekvenci. Tepová frekvence (TF) udává počet tepů (stahů) srdce za jednu minutu.

Jízda na kole - kalorie

Dle vaší váhy a intenzity jízdy na kole spálíte průměrně 680 kcal/hod.

Jízda na kole - výhody

Jízdou na kole posilujete především spodní část těla. Nezatěžujte klouby a šlachy. Narozdíl od jiných sportů zvládnete na kole jezdit i delší dobu, a tím zvýšíte účinky hubnutí.

Jízda na kole - mýtus

Z jízdy na kole vám rozhodně nezesílí stehna. Ženy nemají fyziologické dispozice k nárůstu svalů (až na výjimky) a nohy se vám pouze dokonale zpevní.

In-line bruslení - kalorie

Díky in-linům spálíte 400 kcal za hodinu.

In-line bruslení - výhody

Posílíte dolní končetiny, hýždě i horní polovinu těla. In-line bruslení prospěje i kardiovaskulárnímu systému. Nezáleží na vašem věku a kondici, bruslit se může naučit každý bez rozdílu.

In-line bruslení - mýtus

Brusle nejsou výsadou jen mladých!

Horolezectví - Kalorie

Horolezectvím spálíte až 640kcal za hodinu!

Horolezectví - výhody

Při horolezectví zapojujete řadu svalových skupin. Protože zaujímáte různé pozice, používáte i svaly, které při jiných sportech zůstávají v klidu. Nejdůležitější je síla v horní polovině těla a v nohou.

Horolezectví - mýtus

Myslíte, že horolezectví nezvládnete? Máte slabé ruce a lezení po skalách není nic pro vás? Aspoň to zkuste. Zkušení horolezci vám potvrdí, že na síle rukou až tak nezáleží. Jde o grif, který časem získáte a bez problému se udržíte.

Vodní lyže - kalorie

540kcal/hod ## Vodní lyže - výhody

Posílíte celé tělo. I když vás táhne člun nebo vlek, vydáváte energii. Můžete jezdit slalom, zkoušet skoky nebo figurální jízdu. Vodní lyže slibují atraktivní zábavu a neobyčejné sportovní zážitky.

Vodní lyže - mýtus

Vodní lyže nejsou jen módní záležitostí. Mají u nás více než čtyřicetiletou tradici!

Plavání - kalorie

Plaváním spálíte zhruba 480kcal za hodinu.

Plavání - výhody

Plavání nezatěžuje klouby a je vhodné i pro zdravotně postižené a starší osoby. Počet spálených kalorií závisí na stylu, kterým plavete a také na rychlosti. Plavání výborně posiluje srdeční činnost. Posilujete téměř všechny svalové skupiny.

Plavání - mýtus

Plaváním nic nezhubnete? Omyl, kalorie se spalují i v bazénu a pevné tělo je důkazem.

Beach volejbal - kalorie

720 kalorií za hodinu.

Beach volejbal - výhody

Plážový volejbal a pobíhání v písku vám dá pořádně zabrat a navíc se báječně pobavíte. Při rekreačním beach volejbalu lze hrát ve třech i čtyřech na každé straně. Beach volejbalem zaměstnáte svalové skupiny celého těla. Posílíte šlachy, vazy kloubů a svaly. Pískový podklad chrání meziobratlové destičky, protože tlumí vsechny dopady.

Beach volejbal - mýtus

Myslíte si, že beach volejbal lze hrát jen na dovolené u moře? I u nás existuje dostatech beach kurtů, kde si můžete v létě zahrát.

Právní prohlášení: Obsah internetového magazínu i jednotlivé jejich prvky jsou právně chráněny. Jakékoli užití spočívající v kopírování a/nebo napodobování obsahu a/nebo prvku tohoto internetového magazínu bez výslovného souhlasu provozovatele internetového magazínu je protiprávní, porušující práva společnosti k autorskému dílu a databázi a zakládající nekalosoutěžní jednání. Neoprávněným užitím obsahu a/nebo prvku interntového magazínu může dojít též k naplnění skutkové podstaty trestného činu porušení předpisů o pravidlech hospodářské soutěže dle § 248 trestního zákoníku a/nebo trestného činu porušení autorského práva, práv souvisejících s právem autorským a práv k databázi dle § 270 trestního zákoníku, za jejichž spáchání může být uložen trest zákazu činnosti, propadnutí věci nebo jiné majetkové hodnoty nebo trest odnětí svobody. Pokud máte o užití obsahu a/nebo prvku internetového magazínu zájem, kontaktujte redakci internetového magazínu. id22439 (zdravotnimagazin.cz#7074)


Přidat komentář