Jak být štíhlí i bez diet

Jezte mlčky. Budete tak mnohem více vnímat, kdy vám žaludek říká dost. Jezte oděná v přiléhavém oblečení. Tento psychologický trik vás v jídle zastaví, jakmile se začne bříško nevzhledně dmout.

Překonání hladu

  • Jezte syrové ovoce. Džus obahuje více ovocného cukru. Ovoce vás navíc lépe zasytí.
  • Sluníčko snižuje chuť k jídlu. Až vás příště přepadne chuť na sladké, běžte se projít ven. A pokud si procházku dobrovolně prodloužíte, u oběda nebudete mít potřebu sníst velkou porci.

Jezte skromně

  • Vybírejte si nadýchaná jídla, která zaberou celý talíř a přitom jsou málo kalorická. Příkladem jsou fazolové lusky nebo různé saláty.
  • Jezte mlčky. Budete tak mnohem více vnímat, kdy vám žaludek říká dost.
  • Jezte oděná v přiléhavém oblečení. Tento psychologický trik vás v jídle zastaví, jakmile se začne bříško nevzhledně dmout.
  • Nedělejte si zásoby jídla na měsíc a kupujte raději malá balení. Na velkých možná ušetříte, ale také vás budou svádět k přejídání.

Jak účinně bojovat proti sladkostem

  • Schovejte sladkosti do skříně. Pokud je budete mít neustále na očích, je jasné, že nevydržíte a brzy se nějakého pamlsku chopíte.
  • Pokud nevíte, jak vyzrát na svou chuť na sladké, zkuste ji přebít něčím ostrým nebo hodně kořeněným.

Prevence proti jídlu na večírcích

  • Pokud se chystáte na večírek, dejte si něco k jídlu, ještě než vyrazíte. V opačném případě by jste se mohla hladová vrhnout na všechny ty laskominy a pořádně si roztáhnout žaludek. Ten by pak i na druhý den vyžadoval mnohem více než dřív.
  • Na večírky jezděte autem. Alespoň dodržíte zákaz pití alkoholu.

Nejdůležitější část dne - snídaně

  • Doplňte snídani mlékem nebo džusem. Budete se do oběda cítit plná.

Oběd

  • Před obědem či večeří si dejte předkrm. Zasytíte se a hlavního jídla už sníte mnohem méně.

Dostatek tekutin

  • Alkohol a nápoje s vysokým obsahem kalorií pijte z úzké dlouhé sklenice, vodu naopak z široké, malé. Ukázalo se totiž, že lidé pijí z úzké sklenice méně a ze široké více.
  • Pijte vodu, ale raději bez bublinek nebo jen jemně perlivou. Čím více budete pít, tím menší bude hlad.

     

     

Právní prohlášení: Obsah internetového magazínu i jednotlivé jejich prvky jsou právně chráněny. Jakékoli užití spočívající v kopírování a/nebo napodobování obsahu a/nebo prvku tohoto internetového magazínu bez výslovného souhlasu provozovatele internetového magazínu je protiprávní, porušující práva společnosti k autorskému dílu a databázi a zakládající nekalosoutěžní jednání. Neoprávněným užitím obsahu a/nebo prvku interntového magazínu může dojít též k naplnění skutkové podstaty trestného činu porušení předpisů o pravidlech hospodářské soutěže dle § 248 trestního zákoníku a/nebo trestného činu porušení autorského práva, práv souvisejících s právem autorským a práv k databázi dle § 270 trestního zákoníku, za jejichž spáchání může být uložen trest zákazu činnosti, propadnutí věci nebo jiné majetkové hodnoty nebo trest odnětí svobody. Pokud máte o užití obsahu a/nebo prvku internetového magazínu zájem, kontaktujte redakci internetového magazínu. id22473 (zdravotnimagazin.cz#7161)


Přidat komentář