Neodpírejte si polévky

Většina polévek obsahuje hodně zeleniny, která zásobuje tělo antioxidanty (vitamín C). Obsahuje minerální látky (vápník, železo) a vše, co potřebujete pro zdraví. Zelenina je současně zdrojem vlákniny, která podporuje činnost střev.

Chyby

Mnohé z vás polévku při dietě ze svého jídelníčku vyřadily, omezily na minimum. To je však velká chyba. Polévku si dopřávejte jednou denně. V létě jsou dobré polévky ve studeném stavu, v zimě vás horký vývar povzbudí a zahřeje. Nezapomínejte na polévky v žádném ročním období! Chyba je odpírat si polévku, abychom si mohli dát jiné jídlo.

Zdroj tekutin

O pitném režimu všichni víme. Také víme, jak je někdy těžké jej dodržet. Polévkový vývar je výborným zdrojem vody. Zároveň obsahuje zeleninu. Polévka zlepšuje trávení, odvádí škodliviny z těla a zasytí vás, takže nesníte tolik ostatních potravin – např. pečiva, které při hubnutí musíte omezit.

Rozmanitý jídelníček

Polévka je opravdu vhodným jídlem při redukci váhy. Má energetickou hodnotu a může být velmi zdravá. Můžete ji připravit na tisíce způsobů, tudíž nepojídáte stále to samé. Od vývarů až po krémové polévky, nikdy se jí nepřejíte. Při hubnutí je však lepší čirá polévka.

Bohaté živiny

Většina polévek obsahuje hodně zeleniny, která zásobuje tělo antioxidanty (vitamín C). Obsahuje minerální látky (vápník, železo) a vše, co potřebujete pro zdraví. Zelenina je současně zdrojem vlákniny, která podporuje činnost střev. 

 

Hubnutí s polévkou můžete podpořit užíváním zeštíhlující minerální kúry Hollywood Mineral Fit Slim označené logem ZPMV ČR.

Kilojouly

To nejlepší na konec! Z polévky rozhodně nepřiberete. Je zjištěno, že pokud sníte polévku s kousky zeleniny, váš žaludek se rychle naplní a nebudete mít hlad. Proto jsou také polévky součástí diet.

Rada na závěr

  • Pokud chcete zachovat v polévce co největší množství živin a vlákniny, nakrájejte zeleninu a větší kusy. Ztratí tak méně užitečných vitamínů.

  • Krémovou polévku doporučujeme zahušťovat rozmixovanou zeleninou, nikoli jíškou.

    Dejte na své babičky, opravdu ví, co říkají, polévka je prostě grunt. Pokud toužíte po silném, zdravém a štíhlém těle, polévka by měla být základem vaší stravy. Důležité jsou však i minerály a živiny, které naše tělo potřebuje stejně, ne–li více.

Právní prohlášení: Obsah internetového magazínu i jednotlivé jejich prvky jsou právně chráněny. Jakékoli užití spočívající v kopírování a/nebo napodobování obsahu a/nebo prvku tohoto internetového magazínu bez výslovného souhlasu provozovatele internetového magazínu je protiprávní, porušující práva společnosti k autorskému dílu a databázi a zakládající nekalosoutěžní jednání. Neoprávněným užitím obsahu a/nebo prvku interntového magazínu může dojít též k naplnění skutkové podstaty trestného činu porušení předpisů o pravidlech hospodářské soutěže dle § 248 trestního zákoníku a/nebo trestného činu porušení autorského práva, práv souvisejících s právem autorským a práv k databázi dle § 270 trestního zákoníku, za jejichž spáchání může být uložen trest zákazu činnosti, propadnutí věci nebo jiné majetkové hodnoty nebo trest odnětí svobody. Pokud máte o užití obsahu a/nebo prvku internetového magazínu zájem, kontaktujte redakci internetového magazínu. id22227 (zdravotnimagazin.cz#6583)


Přidat komentář