Proč běhat?

Pokud se rozhodnete začít běhat, musíte si pořídit opravdu kvalitní boty. V opačném případě by jste se dočkali bolestivých otlaků a puchýřků, které vás mohou odradit. Boty by vám měly umožnit co nejlepší pocit z pohybu a chránit tělo.

Kdy začít běhat

  • zlepšíte si fyzickou kondici a imunitu a budete se cítit velmi dobře
  • posílíte své srdce
  • zmírníte příznaky stárnutí
  • při běhání nejste na nikoho vázaní, můžete vyběhnout kdykoliv
  • vytvrvalost, kterou díky běhání získáte, vám pomůže i v jiných sportech
  • běháním kila padají dolů jako po másle
  • pokud se večer přejíte, ráno se vám nebude moc dobře běhat, takže je velmi pravděpodobné, že díky běhání přirozeně změníte i svůj jídelníček
  • díky běhání budete lépe spát
  • budete lépe zvládat stres a lépe se soustředit
  • větší vytvrvalost můžete pak uplatnit i v sexu
  • běhání po ránu vás nabudí do celého dne

Nejvhodnější obuv

Pokud se rozhodnete začít běhat, musíte si pořídit opravdu kvalitní boty. V opačném případě by jste se dočkali bolestivých otlaků a puchýřků, které vás mohou odradit. Boty by vám měly umožnit co nejlepší pocit z pohybu a chránit tělo před následky dopadů na tvrdý povrch. Volte proto raději boty kvalitní a třeba i dražší, tato investice se vám vyplatí. Po běhání budou vaše nohy unavé a lehce nateklé, proto kupujte boty o něco větší. Měli byste mít kolem prstů dost prostoru a patu těsně obepnutou. Nejlépe vám poradí ve specializovaných obchodech.

Čeho se vyvarovat

  1. S běháním začínejte opatrně. Nesnažte se při prvním pokusu urazit co největší vzdálenost. Ze začátku se budete velmi brzy zadýchávat a už po patnácti minutách toho budete mít po krk. Vydržte a pokračujte další den. Zakrátko zjistíte, že doba, po kterou běžíte, se prodlužuje.
  2. Nemusíte běhat hodinu denně, ale dbejte na to, aby jste běhali pravidelně.
  3. Pokud vás běhání brzy znudí, zkuste běhat ještě s někým.
  4. Před každým běháním se rozcvičte. Snížíte tím riziko zranění. Protahujte se i v průběhu běhání a po něm. Zabráníte tím zkrácení svalů a šlach.
  5. Nekuřte a nepřehánějte to s alkoholem.

Správné cvičení na běhacím pásu

Uvažujete, že byste si** koupili běhací pás? Běhací pás Vám umožní nejen běhat, ale také chodit. A sami si určíte, jak intenzivního pohybu chcete dosáhnout. Kromě odhodlání a chuti si zasportovat, to však také chce vědět jak správně na běhacím pásu cvičit**.

Využívání běhacího pásu

Při výběru se můžete řídit otázkou, jak často budete běhací pás využívat. Pokud byste na něm cvičili denně, pak je jistě dobré investovat do kvalitnějšího typu než v případě, že byste si zacvičili jednou za týden.

 

Právní prohlášení: Obsah internetového magazínu i jednotlivé jejich prvky jsou právně chráněny. Jakékoli užití spočívající v kopírování a/nebo napodobování obsahu a/nebo prvku tohoto internetového magazínu bez výslovného souhlasu provozovatele internetového magazínu je protiprávní, porušující práva společnosti k autorskému dílu a databázi a zakládající nekalosoutěžní jednání. Neoprávněným užitím obsahu a/nebo prvku interntového magazínu může dojít též k naplnění skutkové podstaty trestného činu porušení předpisů o pravidlech hospodářské soutěže dle § 248 trestního zákoníku a/nebo trestného činu porušení autorského práva, práv souvisejících s právem autorským a práv k databázi dle § 270 trestního zákoníku, za jejichž spáchání může být uložen trest zákazu činnosti, propadnutí věci nebo jiné majetkové hodnoty nebo trest odnětí svobody. Pokud máte o užití obsahu a/nebo prvku internetového magazínu zájem, kontaktujte redakci internetového magazínu. id22483 (zdravotnimagazin.cz#7182)


Přidat komentář