Sedmi denní banánová dieta

To, že banány způsobují nadváhu, je čistý nesmysl. Tak, jako kterákoliv jiná potravina i ony mohou být příčinou nadváhy, ale jen pokud bude v nich obsažená energie přesahovat denní potřebu těla.

Vyvážená strava

Příjem kalorií se u zdravé a vyvážené stravy pohybuje kolem 2300 kalorií za den, kdežto průměrný banán má méně než 110 kalorií. To znamená, že není důvod k tomu, abyste ze svého pravidelného jídelníčku banány vynechávali.

Bohatý zdroj energie

Banány jsou bohatým zdrojem energie, sacharidů, vitamínů a minerálů než kterékoliv jiné ovoce. Proč tedy nevyzkoušet banánovou dietu a získat tak postavu, se kterou budete spokojeni.

Hubnutí s banány

To, že banány způsobují nadváhu, je čistý nesmysl. Tak, jako kterákoliv jiná potravina i ony mohou být příčinou nadváhy, ale jen pokud bude v nich obsažená energie přesahovat denní potřebu těla. Většina žen, aby omezila příjmanou energii, přestává jíst úplně, což zdaleka není správné. Tělo potřebuje minerály a stopové prvky, které se ve stravě vyskytují.

Středně velký banán má jen 0,3 gramy tuku a asi 15 gramů sacharidů, což znamená, že pro snížení hmotnosti je opravdu skvělý. Nejenže neobsahuje téměř žádný tuk, ale navíc zasytí.

Bez jo-jo efektu

Aby byla banánová dieta účinná, měla by se držet sedm dní. V té době byste měly užívat některý z podpůrných prostředků, protože banán vám sice dodá vitamíny, ale tělo bude potřebovat stopové prvky a minerály. Když ještě banány podpoříte produktem obsahujícím další antioxidanty, dieta vás úžasně očistí a to bez JO-JO efektu.

Banánová dieta - 1.den

Snídaně: šálek ovocného čaje, káva či pomerančová šťáva, krajíc celozrnného chleba, vejce, 1 banán
Svačina: nízkotučný jogurt s jakoukoliv příchutí
Oběd: salát z čekanky, strouhané mrkve, hlávkového salátu, rajčat a banánu, zálivka z citrónové šťávy, olivového oleje, soli a pepře
Svačina: sušené banány nebo malý banán
Večeře: banán rozkrojený na dvě půlky přelijte teplým vanilkovým pudinkem (bez cukru) nebo vanilkovým jogurtem.

Banánová dieta -2.den

Snídaně: krajíc celozrnného chleba s tvarohem (nízkotučným), pažitkou a rajčetem, koktejl s 1/4 l mléka a banánem
Svačina: červená paprika
Oběd: salát z hroznového vína, manga, papáji, ananasu a banánu
Svačina: sušené banány nebo malý banán
Večeře: rybí filé z platýza pokapané citrónovou šťávou a osmažené na řepkovém oleji. Oloupaný a podušený banán přidáme k rybě, posypeme petrželkou.

Banánová dieta -3.den

Snídaně: mátový čaj nebo káva, ovesné vločky s nízkotučným jogurtem, jablko a banán
Svačina: 1 banán
Oběd: salátové listy s hroznovým vínem, banánem a lískovými ořechy, vše pokapeme nízkotučným jogurtem
Svačina: nízkotučný jogurt s jakoukoliv příchutí
Večeře: 1/4 l nízkotučného mléka smíchat s banánovým pyré. Ochutíme skořicí a podáváme s celozrnnými sušenkami.

Banánová dieta -4.den

Snídaně: ovocný čaj nebo káva, krajíc celozrnného chleba s máslem a sýrem, 1 banán
Svačina: sušené banány nebo menší banán
Oběd: 2 banány rozkrájíme na půlky a dáme mezi ně plátky šunky, jako příloha se doporučuje libovolný jogurtový dresing
Svačina: nízkotučný jogurt s jakoukoliv příchutí
Večeře: podusíme nakrájenou cibuli, přidáme tuňáka, zalít zeleninovým vývarem a smetanou. Ochutíme citrónovou šťávou, solí, pepřem a kari. Nakrájený banán vmícháme a prohřejeme. Vše podáváme s rýží.

Banánová dieta -5.den

Snídaně: ovocný čaj, krajíc celozrnného chleba s tvrdým sýrem a ředkvičkou. Nakonec podáváme banánové frapé z 1/4 mléka a 1 banánu.
Svačina: malý banán
Oběd: grilovaná krutí prsíčka s petrželovými brambory. Jako dezert banán s vanilkovým pudinkem bez cukru.
Svačina: sušené banány nebo menší banán
Večeře: salát z banánu, jablka, mandarinek, hrušky a hroznového vína, smícháme s nízkotučným jogurtem

Banánová dieta -6.den

Snídaně: ibiškový čaj nebo pomerančová šťáva, krajíc celozrnného chleba s nízkotučným tvarohem, sekanou cibulí, solí a paprikou. Nakonec zajíme banánem.
Svačina: nízkotučný jogurt s jakoukoliv příchutí
Oběd: banán pokapeme citrónovou šťávou a podusíme na másle. Obalíme libovou šunkou, posypeme strouhaným sýrem a grilujeme.
Svačina: menší banán
Večeře: rozkrájený banán pokapeme citrónovou šťávou. Nakrájíme jablka a spolu s banánem dáme zapéct na dvacet minut. Poté přelijeme našlehaným vejcem, medem a citrónovou šťávou a ještě krátce zapečeme.

Banánová dieta -7.den

Snídaně: ovocný čaj nebo káva, 2 krajíce celozrnného chleba s trochou másla a vejcem, banán a grapefruitová šťáva
Svačina: sušené banány nebo menší banán
Oběd: rýžový puding s nakrájeným banánem posypeme vlašskými ořechy, podáváme s papájou
Svačina: nízkotučný jogurt s jakoukoliv příchutí
Večeře: na půl rozkrájené brambory položíme slupkou dolů na plech, potřeme olivovým olejem a ochutíme solí. Podáváme s tvarohem s nakrájenými banány.

Právní prohlášení: Obsah internetového magazínu i jednotlivé jejich prvky jsou právně chráněny. Jakékoli užití spočívající v kopírování a/nebo napodobování obsahu a/nebo prvku tohoto internetového magazínu bez výslovného souhlasu provozovatele internetového magazínu je protiprávní, porušující práva společnosti k autorskému dílu a databázi a zakládající nekalosoutěžní jednání. Neoprávněným užitím obsahu a/nebo prvku interntového magazínu může dojít též k naplnění skutkové podstaty trestného činu porušení předpisů o pravidlech hospodářské soutěže dle § 248 trestního zákoníku a/nebo trestného činu porušení autorského práva, práv souvisejících s právem autorským a práv k databázi dle § 270 trestního zákoníku, za jejichž spáchání může být uložen trest zákazu činnosti, propadnutí věci nebo jiné majetkové hodnoty nebo trest odnětí svobody. Pokud máte o užití obsahu a/nebo prvku internetového magazínu zájem, kontaktujte redakci internetového magazínu. id21946 (zdravotnimagazin.cz#5753)


Přidat komentář