Trampolína nemusí být záležitostí jen našich dětí

Pravidelné cvičení na trampolíně vede k očišťování těla. Příznaků detoxikace jako je vyrážka, rýma nebo průjem, se nelekejte. Důležité je dodržet zvýšený příjem tekutin. Poté si můžete připravit i nějakou dobrůtku z Kulinářského rádce...

Dospělí i děti

Trampolína, to je především legrace. Nemusíte mít s tímto druhem sportu žádné zkušenosti, stačí jen naučit se získat kontrolu nad svými pohyby. Legraci se užijete při samotném skákání i při dopadech, které vám však nezpůsobí žádné zranění. Skákání na trampolíně je intenzivní kondiční trénink, který během krátké doby zaktivizuje váš organismus. Vyzkoušet můžete i Poweriser - víte, oč jde?

Zvýšení imunity

Skákání nahorů a dolů podporuje krevní oběh i celý lymfatický systém a napomáhá odplavování toxinů a odpadních látek z těla. Tím zvyšuje imunitu, posiluje srdce a plíce. Jako každý pohyb i tento produkuje hormony dobré nálady – endorfiny a dodává energii.

Příznivé účinky lymfatického systému

Skákání na trampolíně napomáhá odbourávání tuků a díky příznivým účinkům na lymfatický systém bojuje také proti celulitidě.

Jumping na trampolíně

Jumping na trampolíně je zábavné cvičení, u kterého se, ač to tak na první pohled nevypadá, pořádně zapotíte. Jumping na trampolíně může podléhat přesně stanovenému programu, které je sestaven tak, aby Vás pobavil, aby posílil Vaše tělo, a abyste efektivně spálili tuky.

Očištění těla

Pravidelné cvičení na trampolíně vede k očišťování těla. Příznaků detoxikace jako je vyrážka, rýma nebo průjem, se nelekejte. Důležité je dodržet zvýšený příjem tekutin. Poté si můžete připravit i nějakou dobrůtku z Kulinářského rádce...

Slabé kosti a kouby

Na užívání trampolíny by měli zapomenout lidé s onemocněním srdce, žil, kostí nebo kloubů a při závažných onemocnění pohybového aparátu. V případě nejasností se raději poraďte se svým lékařem.

První skok na trampolíně

Na trampolíně vždy začínajte lehkým skákáním v rytmu chůze. Pokračovat můžete skákáním snožmo i roznožmo, ze strany na stranu, střídavě zvedat kolena apod. Ideální je cvičit na boso.

Druh trampolíny - Bungee trampolína

Bungee trapolína je největším druhem trampolíny. Velká plocha trampolíny a ochranná síť umožňuje provozovat akrobatické skoky. Výška skoku je opravdu velká a dopad velmi měkký. Největší trampolína má rozměr 500 cm, u nás se však prodává v maximální velikosti 430 cm.

Kam za trampolínou

Trampolínu si můžete zakoupit a umístit na zahradu či do bytu nebo si jít zaskákat do některých ze sportovních či rekreačních center, kempů, parků či hřišť.

Právní prohlášení: Obsah internetového magazínu i jednotlivé jejich prvky jsou právně chráněny. Jakékoli užití spočívající v kopírování a/nebo napodobování obsahu a/nebo prvku tohoto internetového magazínu bez výslovného souhlasu provozovatele internetového magazínu je protiprávní, porušující práva společnosti k autorskému dílu a databázi a zakládající nekalosoutěžní jednání. Neoprávněným užitím obsahu a/nebo prvku interntového magazínu může dojít též k naplnění skutkové podstaty trestného činu porušení předpisů o pravidlech hospodářské soutěže dle § 248 trestního zákoníku a/nebo trestného činu porušení autorského práva, práv souvisejících s právem autorským a práv k databázi dle § 270 trestního zákoníku, za jejichž spáchání může být uložen trest zákazu činnosti, propadnutí věci nebo jiné majetkové hodnoty nebo trest odnětí svobody. Pokud máte o užití obsahu a/nebo prvku internetového magazínu zájem, kontaktujte redakci internetového magazínu. id22008 (zdravotnimagazin.cz#5914)


Přidat komentář