Už je čas na spolování tuků

Pokud již delší dobu cvičíte a výsledky se nedostavují, uvědomte si, že cesta ke změně vždy vede přes malé změny, je nutno tak dlouho přidávat, až se tělo začne aktivovat. Chce to prostě změnu.

Pravidla pro hubnutí

Zásadní věcí při hubnutí je, že pro všechny platí stejné pravidla. I když toužíte po odstranění tuku pouze z oblasti boků, hyždí či stehen, takhle to prostě nejde (kromě chirurgických zákroků). Nejde shodit tuky jen na určitém místě, tuky vždy mizí rovnoměrně po celém těle.

Spalte, co nejvíc tuků!

Pro změnu postavy je třeba dělat nějakou aktivitu aspoň 4x týdně. Časové rozmezí je na vás, volte aktivitu, u které vydržíte alespoň hodinu. Nejlepšími aktivitami jsou posilovna, spinning a kolo.

Pokud již delší dobu cvičíte a výsledky se nedostavují, uvědomte si, že cesta ke změně vždy vede přes malé změny, je nutno tak dlouho přidávat, až se tělo začne aktivovat. Chce to prostě tak dlouho dělat malé změny, až naleznete tu správnou míru tréninku a diety. Hodně důležité je vědět kde přidávat na úsilí a co změnit. ## Kvalitní trénik přinese ovoce

  • Zvyšte intenzitu - nejčastější chybou žen v tréninku je tempo. Takže si dejte pozor na hlídání času - pauza mezi dvěma cviky bude maximálně 60s.
  • Svižně a v tempu - při samotném provádění cviků je třeba cvičit v určitém tempu a svižně. Pro zkušenější jsou šikovné supersérie. Rozhodně se nenechte svést k pomalejšímu tempu jaké používají kulturisté.
  • Počet sérií - počet opakování v sérii by měl být vyšší a to 15-20.
  • Nezaměřujte se jen na břicho - tím rozhodně nezhubnete! Zaměřte se na stehna a zadek, tyto dvě svalové skupiny představují více ne než polovinu svalů celého vašeho těla - proto při jejich cvičení vydáte nejvíc energie.

Vyvážený jídelníček

  • Jezte pravidelně - pokud je mezi jídly větší mezera než 3h začne tělo šetřit tuky a spalovat svaly. To neznamená, že máte jíst víc, pouze si rozdělte jídlo rovnoměrně do celého dne.
  • Jíte-li relativně zdravě, nemusíte měnit to co jíte, ale kdy to jíte.
  • Jezte to pravé - ráno upřednostněte spíše pečivo, odpoledne pak maso a večer už jen zeleninu.
  • Dejte si pozor na některá jídla - ovoce, ovocné šťávy, veškeré slazené pití, bílé pečivo, spousta cereálních sladkých snídaní, sladké cereální chleby a spousta musli.
  • Čtěte etikety - je opravdu zapotřebí přečíst si co je na obalu, protože spousta jídel má v názvu diet, nebo linie a přitom obsahuji až 20% tuků!

Právní prohlášení: Obsah internetového magazínu i jednotlivé jejich prvky jsou právně chráněny. Jakékoli užití spočívající v kopírování a/nebo napodobování obsahu a/nebo prvku tohoto internetového magazínu bez výslovného souhlasu provozovatele internetového magazínu je protiprávní, porušující práva společnosti k autorskému dílu a databázi a zakládající nekalosoutěžní jednání. Neoprávněným užitím obsahu a/nebo prvku interntového magazínu může dojít též k naplnění skutkové podstaty trestného činu porušení předpisů o pravidlech hospodářské soutěže dle § 248 trestního zákoníku a/nebo trestného činu porušení autorského práva, práv souvisejících s právem autorským a práv k databázi dle § 270 trestního zákoníku, za jejichž spáchání může být uložen trest zákazu činnosti, propadnutí věci nebo jiné majetkové hodnoty nebo trest odnětí svobody. Pokud máte o užití obsahu a/nebo prvku internetového magazínu zájem, kontaktujte redakci internetového magazínu. id22525 (zdravotnimagazin.cz#7283)


Přidat komentář