Cvičení a fitness pro ženy s osobním trenérem - Hradec Králové

Cvičení a fitness pro ženy s osobním trenérem je velmi specifickou záležitostí a to především proto, že mnoho žen chce být krásnými, ale neví jak správně sportovat. Chcete mít dokonalou postavu a nevíte jak si poradit s fitness? Oslovte odborníka.

Zdraví máme jen jedno a tak bychom se o něj měli řádně starat. K tomu patří nejen zdravý způsob života, ale hlavně pohyb. Mnoho z nás cvičí pravidelně a ti, kteří s tím chtějí teprve začít, by měli oslovit osobního trenéra, který nám pomůže.

Co Vás při cvičení s osobním trenérem čeká?

V první řadě Vás čeká osobní pohovor, na jehož základě zjistí osobní trenér Vaši váhu, věk, druh zaměstnání, jak se stravujete, jak jste na tom zdravotně pod. Poté, co Vás osobní trenér vyzpovídá, provede diagnostiku a sestaví Vám na míru tréninkový plán. Ten povede k redukci váhy, zformování postavy a zlepšení zdravotního stavu. Dále Vám osobní trenér vyhotoví jídelníček, který Vám nastíní, jak se správně a vyváženě stravovat. Osobní trenér by měl rovněž poradit v oblasti výživy a potravinových doplňků.

Cvičení a fitness pro ženy s osobním trenérem

Každá žena chce být krásná, a pokud tomu tak není, je potřeba pro krásu něco udělat. Některé ženy jsou ochotny pro krásu udělat cokoli, ale pouze tehdy, když se v tom nemusí příliš angažovat. Pravdou však je, že bez snahy chtít pro své zdraví a postavu něco udělat nelze ničeho dosáhnout. Proto je potřeba začít cvičit nebo vyzkoušet fitness. K tomu, aby sport pomáhal a ne škodil je nutné svěřit se do rukou odborníků neboli trenérů. Nejlepším způsobem jak se naučit cvičit správně, je najít si osobního trenéra.

Jak si správně vybrat osobního trenéra?

Ve chvíli, kdy jste se rozhodli, že potřebujete cvičit a vybrali jste si také místo, ještě Vám zbývá najít si osobního trenéra. Kde jej však hledat a jak si správně vybrat, aby byl výsledek cvičení opravdu vidět? Nejlepším místem, kde osobního trenéra najdete je fitness centrum. Buďto si osobního trenéra najdete v daném fitness centru sami, nebo Vás osloví osobní trenér sám.

Jak by mělo cvičení s osobním trenérem probíhat?

Osobní trenér by měl s vámi pohovořit o tom, jakým způsobem života žijeme a co vlastně od cvičení očekáváme. Profesionální osobní trenér je člověk, který se Vám po celou dobu cvičení intenzivně věnuje a dohlíží na to, abyste cviky prováděli správně, abyste dodržovali pravidelné dýchání apod. Po celou dobu cvičení dohlíží na Váš zdravotní stav a kondici a také na to, aby byla rychlost pohybů přiměřená, přičemž počítá série apod. Profesionální osobní trenér musí mít odborné znalosti a také musí vědět, jak tělo funguje a které svaly jsou při různých cvičeních používány.

Salsa - prostředek formování postavy

Skvělým prostředkem na hubnutí a formování postavy je také tanec, ale také u něj stejně jako u sportu a cvičení záleží na tom, aby nás vedl odborník čili profesionální tanečník. Jedním z takovýchto tanců, které naši postavu zformují dokonale, je také Salsa. Salsa patří v současnosti k nejpopulárnějším tancům, a to především proto, že je to tanec temperamentní a každý, kdo se mu věnuje, ví, že se při něm dá dokonale vytvarovat postava a také zlepšit kondice. Tanec je, jak všichni víme zcela přirozený pohyb, kterým se na jednu stranu bavíme a na stranu druhou pomáháme svému tělu.

Co se nosí na lekce Salsy?

Rozhodnete-li se na Salsu chodit, nemusíte si hned pořizovat nákladnou róbu a boty na vysokém podpatku. V začátcích je doporučováno pohodlné oblečení, které by mělo být volné, abyste se při tanci cítili dobře a pohodlně. Nic nepokazíte volným tričkem a sukní či volnými kalhoty apod. Také obuv by měla být především pohodlná s pružnou podrážkou, jako jsou sálové tenisky apod. Jakmile již o Salse něco víte a umíte ji, je vhodné se na ni také patřičně obléci a obout.

Důležité je také stravování

Jestliže jste se rozhodli se svým tělem něco dělat a sportovat, měli byste vědět, že je nutné přizpůsobit této skutečnosti také jídelníček. Hlavní věcí je, pít při sportu dostatečné množství tekutin, které by měly být neslazené a minerální. V jídelníčku by nemělo chybět ovoce, zelenina, bílé maso apod. Všechny potraviny by měly být především čerstvé a čisté, a abychom nepřišli o čerstvost a vitamíny, neměli bychom je smažit, ale vhodné jsou úpravy například na páře apod. Mnohým z nás se zdravá kuchyně nemusí zdát, avšak věřte, že pokud sportujete a tím pádem vynakládáte velkou spoustu energie, kterou je potřeba doplnit, je zdravá kuchyně důležitá. Jestliže začínáte sportovat daleko více, nebo jste na samém začátku, stojí za zvážení oslovit nutričního poradce, který Vám sestaví jídelníček tak, aby Vám nic nechybělo.

Právní prohlášení: Obsah internetového magazínu i jednotlivé jejich prvky jsou právně chráněny. Jakékoli užití spočívající v kopírování a/nebo napodobování obsahu a/nebo prvku tohoto internetového magazínu bez výslovného souhlasu provozovatele internetového magazínu je protiprávní, porušující práva společnosti k autorskému dílu a databázi a zakládající nekalosoutěžní jednání. Neoprávněným užitím obsahu a/nebo prvku interntového magazínu může dojít též k naplnění skutkové podstaty trestného činu porušení předpisů o pravidlech hospodářské soutěže dle § 248 trestního zákoníku a/nebo trestného činu porušení autorského práva, práv souvisejících s právem autorským a práv k databázi dle § 270 trestního zákoníku, za jejichž spáchání může být uložen trest zákazu činnosti, propadnutí věci nebo jiné majetkové hodnoty nebo trest odnětí svobody. Pokud máte o užití obsahu a/nebo prvku internetového magazínu zájem, kontaktujte redakci internetového magazínu. id23049 (zdravotnimagazin.cz#10114)


Přidat komentář