Rozcvička - nastartování těla

Ranní ptáčata mají vyhráno: jejich rozhýbané tělo je připraveno zvládat nápor celodenní aktivity, cítí se odolnější vůči stresu, mají lepší náladu a podávají lepší (pracovní) výkony.doping.

Ranní rozcvičky

Pamatujete si na povinné táborové ranní rozcvičky? Jak jste nechtěli trápit sebe a své tělo po ránu, ale po rozcvičce jste se cítili mnohem lépe? Nevstanete i dnes dřív, než je nezbytně nutné? Zkuste to změnit, protože je dokázáno, že ranní rozhýbání těla je mnohem účinnější, než cvičení během dne nebo večer.

Ranní ptače dál doskáče

Ranní ptáčata mají vyhráno: jejich rozhýbané tělo je připraveno zvládat nápor celodenní aktivity, cítí se odolnější vůči stresu, mají lepší náladu a podávají lepší (pracovní) výkony.doping. Lidé cvičící ráno mají také pružnější tělo, lepší zažívání a hned po ránu září štěstím – díky endorfinům. Odpolední a večerní sportovci na tom nejsou a nikdy nebudou se zdravím lépe, přestože věnují sportu stejně nebo i více času. Cvičení po ránu je prostě nejlepší

Čistá voda po ránu

Víte, že po ránu je nejlepší se nejdříve napít čisté vody a potom sníst jeden plod jakéhokoliv ovoce? Ve vašem žaludku se ani neohřeje a vstřebáte nejvíc vitamínů. Můžete využít i zavařené…

Vděk od Vašeho těla

Tělo se vám odvděčí – ať už po ránu míříte do posilovny, nebo doma v rohu místnosti protáhnete tělo pomocí sestavy cviků. Výborné je také plavání, běhání, či jízda na kole, ale vždy by tomu měly předcházet cviky na protažení kloubů a svalů.

Ranní rozcvička

  • Rozcvička je neodmyslitelnou součástí téměř všech sportů, protože zahřívá svaly a předchází sportovním zraněním.
  • Ranní rozcvička, kde budete protahovat svalové partie těla by měla trvat kolem 10 minut.
  • Měly by být rozhýbány všechny klouby od hlavy až po paty, a to nejlépe krouživými pohyby.
  • Pohyby neprovádějte mechanicky, ale soustřeďte se na jednotlivé úkony a dobře dýchejte.
  • Tempo na začátku cvičení volte mírnější a poté intenzitu mírně zvyšujte.
  • Základem rozcvičky by mělo být rovnoměrně rozcvičené tělo, nestačí se jen orientovat na určité partie těla.
  • Cvičení vykonávejte opatrně a nenásilně.
  • Pro intenzivní prokrvení organismu můžete volit také dřepy, sklapovačky či kliky.
  • Nezapomeňte, že by vás pohyb měl především těšit…

Právní prohlášení: Obsah internetového magazínu i jednotlivé jejich prvky jsou právně chráněny. Jakékoli užití spočívající v kopírování a/nebo napodobování obsahu a/nebo prvku tohoto internetového magazínu bez výslovného souhlasu provozovatele internetového magazínu je protiprávní, porušující práva společnosti k autorskému dílu a databázi a zakládající nekalosoutěžní jednání. Neoprávněným užitím obsahu a/nebo prvku interntového magazínu může dojít též k naplnění skutkové podstaty trestného činu porušení předpisů o pravidlech hospodářské soutěže dle § 248 trestního zákoníku a/nebo trestného činu porušení autorského práva, práv souvisejících s právem autorským a práv k databázi dle § 270 trestního zákoníku, za jejichž spáchání může být uložen trest zákazu činnosti, propadnutí věci nebo jiné majetkové hodnoty nebo trest odnětí svobody. Pokud máte o užití obsahu a/nebo prvku internetového magazínu zájem, kontaktujte redakci internetového magazínu. id22013 (zdravotnimagazin.cz#5926)


Přidat komentář