Sportování a cvičení

Možná si myslíte, že už si čas nemůžete zorganizovat lépe, ale jde to. Musíte si uvědomit, zda je pro vás přednější pocit spokojenosti, dobrá nálada a zdraví, nebo všechny ty neodkladné věci..

Káždý jste inviduální

Každá žena má individuální proporce. Není možné, aby každá z nás měla postavu štíhlých útlobokých modelek. Pokud si od cvičení slibuje zázračné (a nejlépe okamžité) zformování postavy, pak asi narazíte. Postava může opravdu získat jiné křivky, ale musíte být trpělivá. K optickému zformování postavy vám může pomoci výběr správného střihu oblečení.

Příprava

Zkuste prožívat všechny pohyby a sportovní úkony, které zrovna děláte. Vnímejte, jak dýcháte, jak se svaly napínají a zase povolují. Pohyb si pomalu dávkujte. Po čase se budou svaly zpevňovat a vám bude cvičení přinášet potěšení.

Pro každého to není zábava

Víte, že když už se jednou za čas odhodláte k cvičení, tak vám to zvedne náladu a energii, ale je těžké se přinutit, protože nemáte dostatečnou motivaci? Možná vás sport nebaví proto, že jste ještě nepřišla na správný druh sportování, nebo cvičíte sama.

Příprava

Motivací by se měla stát představa, proč vlastně cvičíte. Představujte si, jak se tělo zpevňuje, mizí povislá či pomerančová kůže, jak jste plná energie. Zkuste navštěvovat finess centra, kde poznáte ty správné motivující lidi, poznejte nové sporty. Zkuste třeba Fit Box - více v článku.

Mám chuť, ale nemám čas

Máte náročné zaměstnání nebo se vám po práci nedostává energie k tomu, abyste se přinutila k pohybu? Času nemusíte mít nazbyt, ale pohyb jde taky načasovat.

Příprava

Možná si myslíte, že už si čas nemůžete zorganizovat lépe, ale jde to. Musíte si uvědomit, zda je pro vás přednější pocit spokojenosti, dobrá nálada a zdraví, nebo všechny ty neodkladné věci.. Zkuste plánovat předem a snažte se vymezit čas na pohyb co nejpravidelněji.

Přílišná bolest

Cvičení, které je nepravidelné, je pro unavené a ztuhlé svaly určitou zátěží. Tělo pak pociťuje během nebo po cvičení bolest. Příčinou může být, že cvičíte nesprávně, nebo jste přecvičená.

Příprava

Svaly je nutné před cvičením rozehřát sérií cviků a po cvičení dopřát tělu relaxaci. Jestliže ani to nepomůže, znamená to, že zatěžujete stále stejnou skupinu svalů nebo některý cvik neděláte správně.

Cvičím a tloustnu

I to je možné, protože získané svalstvo váží více než tuk.

Příprava

Toto přibírání může být dočasné, protože tělo nabírá novou svalovou hmotu. Pokud ale budete i nadále přibírat, bude zřejmě problém v nesprávném stravování. Zkuste změnit skladbu jídelníčku a omezit příjem kalorií.

Právní prohlášení: Obsah internetového magazínu i jednotlivé jejich prvky jsou právně chráněny. Jakékoli užití spočívající v kopírování a/nebo napodobování obsahu a/nebo prvku tohoto internetového magazínu bez výslovného souhlasu provozovatele internetového magazínu je protiprávní, porušující práva společnosti k autorskému dílu a databázi a zakládající nekalosoutěžní jednání. Neoprávněným užitím obsahu a/nebo prvku interntového magazínu může dojít též k naplnění skutkové podstaty trestného činu porušení předpisů o pravidlech hospodářské soutěže dle § 248 trestního zákoníku a/nebo trestného činu porušení autorského práva, práv souvisejících s právem autorským a práv k databázi dle § 270 trestního zákoníku, za jejichž spáchání může být uložen trest zákazu činnosti, propadnutí věci nebo jiné majetkové hodnoty nebo trest odnětí svobody. Pokud máte o užití obsahu a/nebo prvku internetového magazínu zájem, kontaktujte redakci internetového magazínu. id22035 (zdravotnimagazin.cz#6003)


Přidat komentář