Strečink před posilováním

Pravidelným posilováním naučíte svaly pracovat vytrvale a ekonomicky. Posilováním budou vaše svaly růst, zpevňovat se, zesílíte kosti, klouby i šlachy. Posilováním si zlepšíte fyzickou kondici, postavu a budete se cítit lépe.

Strečink - úvod k posilování

Hlavním úkolem strečinku je protahování zkrácených nebo ztuhlých svalů a odstraňování svalového a psychického přepětí. Pomocí přesného provádění jednotlivých cviků v souladu se správným dýcháním, lze omezit rizika zranění, zlepšit regeneraci a zabraňovat postupnému zkracování svalu. Měl by předcházet posilovacímu tréninku a měl by následovat i po něm.

Strečink k posilování

  • Posilováním si zlepšíte fyzickou kondici, postavu a budete se cítit lépe.
  • Posilováním slabších svalových partií vylepšíte jejich funkčnost a vylepší se spolupráce s jinými svaly.
  • Posilováním budou vaše svaly růst, zpevňovat se, zesílíte kosti, klouby i šlachy.
  • Pevná svalová hmota zlepší prokrvení svalů, mozku, míchy a změnu zaznamenáte i na kvalitě kůže.
  • Posilováním zpevňujete a zvětšujete svalovou hmotu, tím i pomáháte spalovat tuk.
  • Pravidelným posilováním naučíte svaly pracovat vytrvale a ekonomicky.
  • Při posilování každý člověk reaguje jinak, je to individuální záležitost.
  • Na začátku než začnete cvičit, tak připravte tělo na výkon pomocí rozcvičení - strečinku.
  • Při posilování cvičte všestranně - tzn. cvičte všechny svalové partie.
  • Cvičit byste měli alespoň 3x týdně.
  • Na začátek stačí jednoduché cviky v nižších polohách, až budete při síle zkuste si náročnější cviky ve vyšších polohách.
  • U každého cviku používejte správnou techniku cvičení a držení těla. Nechte si poradit!
  • Velké svalové partie(prsa, záda, nohy) posilujte jako první.
  • Správnou technikou posilování se výsledky dostaví dříve než při nesprávné technice.
  • Pro zlepšení výkonnosti posilujte od menších dávek k vyšším.
  • Opakování cviků průběžně míchejte, aby byl trénink pestrý
  • Pokud nějaký cvik neznáte, zeptejte se obsluhy nebo svého sparingpartnera. Každý cvik cvičte tahem a tlakem proti odporu.

Pár rad pro ty, kteří s posilováním začínají

Důležité při posilování je před každým cvikem zaujmout výchozí polohu a zvýšit tak klidové napětí. Tím si pomůžete k lepšímu provedení cviku. 

Strečink a pravidelnost

Rozhodněte se pro pravidelnou účast na některé pohybové aktivitě, která vám bude sloužit jako doplňková činnost k posilování, ať již jde o jízdu na kole, běh či kulturistiku.

Strečink můžete cvičit i doma

Buďte přesvědčeni o správnosti svého rozhodnutí a začněte. Cvičit můžete doma, v tělocvičně, ale nejlepší je najít si fitness studio, které bude splňovat vaši náročnost. Cvičte poctivě, pravidelně a během pár měsíců se dočkáte vynikajících výsledků proměny vaší postavy.

Právní prohlášení: Obsah internetového magazínu i jednotlivé jejich prvky jsou právně chráněny. Jakékoli užití spočívající v kopírování a/nebo napodobování obsahu a/nebo prvku tohoto internetového magazínu bez výslovného souhlasu provozovatele internetového magazínu je protiprávní, porušující práva společnosti k autorskému dílu a databázi a zakládající nekalosoutěžní jednání. Neoprávněným užitím obsahu a/nebo prvku interntového magazínu může dojít též k naplnění skutkové podstaty trestného činu porušení předpisů o pravidlech hospodářské soutěže dle § 248 trestního zákoníku a/nebo trestného činu porušení autorského práva, práv souvisejících s právem autorským a práv k databázi dle § 270 trestního zákoníku, za jejichž spáchání může být uložen trest zákazu činnosti, propadnutí věci nebo jiné majetkové hodnoty nebo trest odnětí svobody. Pokud máte o užití obsahu a/nebo prvku internetového magazínu zájem, kontaktujte redakci internetového magazínu. id22739 (zdravotnimagazin.cz#7653)


Přidat komentář