Vyrýsované svaly rychle a jednoduše

Tento trénink provádějte třikrát týdně. Vždy dělejte dvě série po osmi opakováních a odpočívejte minutu mezi sériemi. Budete-li cvičit poctivě, velmi rychle poznáte změny na vašich svalech.

Vyrýsované svaly pomocí dřepů a činky

Dřepy a přitahování:

  • Při cvičení s činkami jděte do dřepu, natáhněte paže, ve kterých máte velkou činku a držte je před holeněmi v šíři ramen a nadhmatem.
  • Ramena pokrčte a zároveň táhněte činku přímo nahoru. Jakmile bude činka na úrovni hrudníku, pokrčte kolena a nadhoďte si činku do dlaní.
  • S lokty nahoře udělejte znovu dřep, vytlačte se zpět a činku položte.

Dřepy ve výkroku:

  • Postavte se tak, aby jedno chodidlo bylo přibližně 80 centimetrů před druhým. Těsně pod bradou držte velkou činku.
  • Obě kolena pokrčte o 90° tak, že vaše boky klesnou přímo dolů (zadní koleno musí být těsně nad zemí). Zároveň činku tlačte nad hlavu, dokud nebudete mít natažené paže. Postavte se a spusťte činku dolů.

Vyrýsované svaly - přitahování činky v předklonu

  • Ve stoje s pokrčenými koleny držte nadhmatem velkou činku. Poté se předkloňte v pase tak, aby byl trup téměř rovnoběžný s podlahou.
  • S přirozeně prohnutými zády a lokty do stran přitáhněte činku k hrudníku.
  • Jakmile budete mít činku u hrudníku, zatlačte patami do podlahy tak, že činku budete neustále držet pevně u hrudníku. Potom činku spusťte zpět.

Vyrýsované svaly pomocí kliků a rolování

  • Na velkou činku naložte pětikilové kotouče. Zaujměte polohu kliku s rukama na tyči přímo pod rameny.
  • Udělejte klik.
  • Pak spusťte kolena na podlahu.
  • Činku rolujte co nejdál dopředu, tak aby vaše záda byly rovné. Potom činku přirolujte zpět, natáhněte nohy a vraťte se do polohy kliku.

Doporučení na závěr

Tento trénink s činkami provádějte třikrát týdně. Vždy dělejte dvě série po osmi opakováních a odpočívejte minutu mezi sériemi. Budete-li cvičit poctivě, velmi rychle poznáte změny na vašich svalech.

Právní prohlášení: Obsah internetového magazínu i jednotlivé jejich prvky jsou právně chráněny. Jakékoli užití spočívající v kopírování a/nebo napodobování obsahu a/nebo prvku tohoto internetového magazínu bez výslovného souhlasu provozovatele internetového magazínu je protiprávní, porušující práva společnosti k autorskému dílu a databázi a zakládající nekalosoutěžní jednání. Neoprávněným užitím obsahu a/nebo prvku interntového magazínu může dojít též k naplnění skutkové podstaty trestného činu porušení předpisů o pravidlech hospodářské soutěže dle § 248 trestního zákoníku a/nebo trestného činu porušení autorského práva, práv souvisejících s právem autorským a práv k databázi dle § 270 trestního zákoníku, za jejichž spáchání může být uložen trest zákazu činnosti, propadnutí věci nebo jiné majetkové hodnoty nebo trest odnětí svobody. Pokud máte o užití obsahu a/nebo prvku internetového magazínu zájem, kontaktujte redakci internetového magazínu. id22802 (zdravotnimagazin.cz#7792)


Přidat komentář