Cereálie

Lidé, kteří nezahrnuli cereálie a nenahrazují je jiným přísunem jídla, ztrácejí velké množství blahodárných látek do vitamínů, bílkovin, vláknin a mnoho dalších potřebných minerálů, které působí na náš organismus.

Skladba obilovin

  • Otruba – vnější slupka zrna
  • Endosperm – zdroj energie
  • Klíček – základ rostliny

Obsah obilovin

Cereálie jsou bohaté na velké množství látek, které prospívají našemu zdraví. Jsou to:

  • Sacharidy
  • Vláknina
  • Vitamíny (B1, B2, E)
  • Minerály (draslík, hořčík, fosfor, železo, vápník)
  • Rostlinné bílkoviny
  • Proteiny

Blahodárný vliv na organismus

  • Regulují trávení
  • Pomáhají při udržování tělesné hmotnosti
  • Snižují hladinu cholesterolu

Kdy je vhodné konzumovat cereálie

Je známo, že snídaně je základ dne. A právě snídaně z cereálií je ideální začátek dne, protože dobře zasytí. Naopak není vhodné jíst cereálie k večeři, jelikož dodávají našemu tělu velké množství energie, kterou nestihne zpracovat.

Právní prohlášení: Obsah internetového magazínu i jednotlivé jejich prvky jsou právně chráněny. Jakékoli užití spočívající v kopírování a/nebo napodobování obsahu a/nebo prvku tohoto internetového magazínu bez výslovného souhlasu provozovatele internetového magazínu je protiprávní, porušující práva společnosti k autorskému dílu a databázi a zakládající nekalosoutěžní jednání. Neoprávněným užitím obsahu a/nebo prvku interntového magazínu může dojít též k naplnění skutkové podstaty trestného činu porušení předpisů o pravidlech hospodářské soutěže dle § 248 trestního zákoníku a/nebo trestného činu porušení autorského práva, práv souvisejících s právem autorským a práv k databázi dle § 270 trestního zákoníku, za jejichž spáchání může být uložen trest zákazu činnosti, propadnutí věci nebo jiné majetkové hodnoty nebo trest odnětí svobody. Pokud máte o užití obsahu a/nebo prvku internetového magazínu zájem, kontaktujte redakci internetového magazínu. id22549 (zdravotnimagazin.cz#7346)


Přidat komentář