Masáž - automasáž

Bolesti se zbavíte přesně ve chvíli, kdy se dostaví. Sílu hmatů a délku masáže můžete přizpůsobit svým potřebám. Je to snažší než vysvětlovat vše terapeutovi. Naučíte-li se různé fígle, dokážete časem účinně bojovat proti únavě.

Výhody automasáže

  • Bolesti se zbavíte přesně ve chvíli, kdy se dostaví.
  • Sílu hmatů a délku masáže můžete přizpůsobit svým potřebám. Je to snažší než vysvětlovat vše terapeutovi.
  • Naučíte-li se různé fígle, dokážete časem účinně bojovat proti únavě nebo třeba zastavit záchvat migrény.
  • Masáž je skvělou bojovnicí se stresem.
  • Masáž dodává tělu energii, zvyknete-li si masírovat se každé ráno, budete odolnější vůči řadě nemocí a zdravotních potíží.

Nevýhody automasáže

  • Většinou si při automasáži musíte vystačit jen s jednou rukou a jednotlivé hmaty je proto nutné provádět vícekrát.
  • Na masáž celého těla najednou asi nebudete mít síly - je fyzicky náročná a věřte, že i profesionální masér se na ní docela nadře.
  • Nezbývá než se soustředit na tu část těla, která to nejvíc potřebuje.
  • Těméř nemožná je automasáž zad. Abyste ji zvládli, museli byste použít některý ze speciálních kartáčů.

Odstraňte bolest z ramen automasáží

Konečky prstů pravé ruky stlačte horní stranu levého ramene. Opakujte několikrát a vždycky začněte od spodní části krku a skončete u ramenního kloubu. Nakonec pevně přejeďte celou masírovanou partii, pak postupujte stejně na druhé straně a následně pokračujte oběma rukama. Pomocí konečků prstů provádějte malé krouživé pohyby po zadní části krku směrem nahoru a od spodiny lebeční. Jemné kroužky uvolní svaly mnohem lépe nežli přímé statické stisky. Automasáž ramen je vhodná pro ty, kteří chtějí ulevit svým bolavým ramenům třeba i při práci. Uvolnění přinese při sedavém zaměstnání.

Automasáží zregenerujte své ruce

Krouživými pohyby palce jedné ruky masírujte rýhy mezi kůstkami na hřbetě ruky k zápěstí druhé ruky. Stejně ošetřete i celou dlaň. Potom poměrně silným tahem od konečků prstů k zápěstí hlaďte dlaň jedné ruky druhou. Tlak by měl vycházet z patky dlaně a s každým opakováním tlak snižovat. Nakonec přejeďte vnitřní stranu zápěstí.

Zbavte chodila tíhy automasáží

Položte nohu přes nohu a nejprve jen dejte jednu ruku pod a druhou na chodidlo a přejíždějte po něm od prstů ke kotníku. Pak ho uchopte a palci na něj v kruzích tlačte - začněte z vnitřní části a skončete u hrany. Stejně pokračujte i po vyvýšené klenbě. Stále přidržujte chodidlo jednou rukou, druhou sevřete do pěsti a rotujte jí po klenbě chodidla. A nezapomeňte na prsty, kterým ulevíte, když každý lehce natáhnete.

Právní prohlášení: Obsah internetového magazínu i jednotlivé jejich prvky jsou právně chráněny. Jakékoli užití spočívající v kopírování a/nebo napodobování obsahu a/nebo prvku tohoto internetového magazínu bez výslovného souhlasu provozovatele internetového magazínu je protiprávní, porušující práva společnosti k autorskému dílu a databázi a zakládající nekalosoutěžní jednání. Neoprávněným užitím obsahu a/nebo prvku interntového magazínu může dojít též k naplnění skutkové podstaty trestného činu porušení předpisů o pravidlech hospodářské soutěže dle § 248 trestního zákoníku a/nebo trestného činu porušení autorského práva, práv souvisejících s právem autorským a práv k databázi dle § 270 trestního zákoníku, za jejichž spáchání může být uložen trest zákazu činnosti, propadnutí věci nebo jiné majetkové hodnoty nebo trest odnětí svobody. Pokud máte o užití obsahu a/nebo prvku internetového magazínu zájem, kontaktujte redakci internetového magazínu. id22674 (zdravotnimagazin.cz#7545)


Přidat komentář