Nepřekonatelné chutě

Paprika patří k nejzdravější zelenině, protože obsahuje množství vitaminů a minerálů. Paprika vás nadopuje bohatým zdrojem vitamínu C, který posílí vaši imunitu a zároveň vás ochrání proti infekcím.

Plní energií

Pokud cítíte, že se chystáte každou chvíli vystartovat proti plnému sáčku nezdravých chipsů, hromadě zmrzliny, zkuste sáhnout po něčem jiném. Uvidíte, že si na nezdravé pochoutky za chvíli ani nevzpomenete, nepřiberete a budete se cítit plni energie.

 

Pokud přece jen nezdravému mlsání neodoláte (a přitom chcete zhubnout), užívejte alespoň některou z detoxikačních kúr, která vás zbaví jedovatých látek.

Útok bramburků

Paprika patří k nejzdravější zelenině, protože obsahuje množství vitaminů a minerálů. Paprika vás nadopuje bohatým zdrojem vitamínu C, který posílí vaši imunitu a zároveň vás ochrání proti infekcím. Paprika vás zásobí i dalšími vitamíny – např. vitamíny skupiny B, provitaminem A, zinkem, vápníkem, draslíkem… Je toho hodně, takže zkuste si nakrájet plátky papriky a můžete uždibovat, ale zdravě. Paprika je totiž přeborníkem ve spalování tuků. Jak zavařovat papriky se dozvíte zde.

Koření a bylinky ku zdraví

Pokud máte rádi bylinky a koření, nemusíte se obávat toho, že byste svému zdraví nějak zvlášť škodili. Samozřejmě, nic se nesmí přehánět, ale pepř či chilli koření podporují trávení a tím i látkovou výměnu.

Nízkotočný jogurt

Pokud jste si zvykli jíst pravidelně nízkotučný jogurt, pak budete ztrácet přirozenou cestu tukovou hmotu aniž byste nezachovali své svaly. Může za to vápník, kterého je hojně v mléčných výrobcích: mléce, sýrech, nízkotučných jogurtech. Zvykněte si vypít denně alespoň sklenici nízkotučného mléka či neopomenout kousek sýra.

Zrychlený metabolismus

Ředkvičky podporují tvorbu žluče, urychlují zažívací proces a obsahují vitamíny C, B a draslík. Zkuste si na chleba namazat tvaroh a položit na něj plátky ředkviček bohatých na vitamíny.

Vitámíny a minerální látky

Rýže vás dokonale nasytí, odvodní a dodá vitamíny a minerální látky. Pokud sníte denně 100 gramů vařené rýže – odlehčíte tak svým tukovým polštářkům.

Právní prohlášení: Obsah internetového magazínu i jednotlivé jejich prvky jsou právně chráněny. Jakékoli užití spočívající v kopírování a/nebo napodobování obsahu a/nebo prvku tohoto internetového magazínu bez výslovného souhlasu provozovatele internetového magazínu je protiprávní, porušující práva společnosti k autorskému dílu a databázi a zakládající nekalosoutěžní jednání. Neoprávněným užitím obsahu a/nebo prvku interntového magazínu může dojít též k naplnění skutkové podstaty trestného činu porušení předpisů o pravidlech hospodářské soutěže dle § 248 trestního zákoníku a/nebo trestného činu porušení autorského práva, práv souvisejících s právem autorským a práv k databázi dle § 270 trestního zákoníku, za jejichž spáchání může být uložen trest zákazu činnosti, propadnutí věci nebo jiné majetkové hodnoty nebo trest odnětí svobody. Pokud máte o užití obsahu a/nebo prvku internetového magazínu zájem, kontaktujte redakci internetového magazínu. id22011 (zdravotnimagazin.cz#5923)


Přidat komentář