Rafinovaný cukr - "lidský jed"

Celkové zdraví dnešní populace se neustále snižuje. Jsme unavenější, trápí nás potíže, jejichž příčinu se marně snažíme odhalit. Odpovědí může být bílé zlo jménem cukr...

Rafinovaný cukr - mění střevní prostředí na kyselé

Při nadměrném užívání cukru se mění střevní prostředí na kyselé. Kyseliny pak odbourávají z těla důležité vitamíny a minerální látky. Cukr odbourává hlavně vápník z kostí, proto mají lidé s vysokým příjmem cukru dispozice k onemocnění vznikající z nedostatku vápníku (osteoporóza, kazivost zubů apod.). V kyselém prostředí se pak ničí dobré bakterie, které nás chrání a rozmnožují se bakterie cizí, jež mohou být příčinou mnoha dalších onemocnění.

Rozmnožování jedovatých látek

Jakmile začne docházet ke kvašení cukru ve střevech, enzymy slinivky břišní postupně slábnou. Tím dochází k neúplnému trávení potravy a k ještě většímu rozmnožování jedovatých látek a mikroorganismů. Výsledkem jsou nejen mnohé nemoci, ale i nervozita, únava a celková slabost.

  • Cukr - potrava pro kvasinky

    Protože cukrem se živí kvasinky Candida albicans, způsobuje vyšší příjem cukru také vznik kvasinkového onemocnění. Kvasinky způsobují poruchy nervového systému, bolesti hlavy, menstruační potíže, kvasinkové onemocnění genitálií, zažívací potíže, problémy s močovým měchýřem, pocity slabosti, deprese a v nejhorších případech dokonce i neplodnost.

Cukr všude, kam se podívám

Aniž bychom si to uvědomovali, přijímáme více cukru než potřebujeme. I když třeba nesladíte, je třeba si uvědomit, že cukr se ukrývá také v sirupu, sladkém pečivu, limonádách. Pokud trpíte častou únavou, závratěmi, máte poruchy zažívání, trpíte kvasinkovými onemocněními, častou migrénou nebo depresemi, příčinou může být právě vysoká hladina cukru. Cukr můžete z části nahradit umělými sladidly.

Cukr a droga?

Vysoká konzumace cukru vede paradoxně ke snížené hladině cukru v krvi (organismus se snaží cukr rychle spotřebovat), což vede k opětovné chuti na sladké. Vzniká tak začarovaný kruh, který má dnes dokonce svůj název – craving. Závislost na cukru lze přirovnat k závislosti na jakékoliv jiné droze.

Přírodní sladidla

Přirozený cukr je obsažen ve většině potravin: ovoce, zelenina, pečivo, těstoviny, brambory. Pokud však pociťujete zvlýšenou chuť na sladké, sáhněte po sušeném ovoci. Rafinovaný cukr lze nahradit medem, ovocným cukrem nebo nečištěným třtinovým cukrem. Chuť na sladké zvyšuje nedostatek zinku, proto doplňte jídelníček o stravu bohatou na zinek.

Právní prohlášení: Obsah internetového magazínu i jednotlivé jejich prvky jsou právně chráněny. Jakékoli užití spočívající v kopírování a/nebo napodobování obsahu a/nebo prvku tohoto internetového magazínu bez výslovného souhlasu provozovatele internetového magazínu je protiprávní, porušující práva společnosti k autorskému dílu a databázi a zakládající nekalosoutěžní jednání. Neoprávněným užitím obsahu a/nebo prvku interntového magazínu může dojít též k naplnění skutkové podstaty trestného činu porušení předpisů o pravidlech hospodářské soutěže dle § 248 trestního zákoníku a/nebo trestného činu porušení autorského práva, práv souvisejících s právem autorským a práv k databázi dle § 270 trestního zákoníku, za jejichž spáchání může být uložen trest zákazu činnosti, propadnutí věci nebo jiné majetkové hodnoty nebo trest odnětí svobody. Pokud máte o užití obsahu a/nebo prvku internetového magazínu zájem, kontaktujte redakci internetového magazínu. id21980 (zdravotnimagazin.cz#5840)


Přidat komentář