Zdraví od A až po Z

Ředkvička je uznávaná jako žlučníkové a jaterní tonikum. Chcete-li, aby chuť ředkviček byla co nejlepší, konzumujte je hned po utrhnutí. Citrón patří mezi nejlepší zdroje vitamínu C – má ho dokonce dvakrát více než pomeranč.

Zdraví - Avokádo

Avokádo je bohatým zdrojem draslíku a vitamínu A. Naše tělo si z něj bere B-komplex, vitamín C (více zde) a E. I když obsahuje vysoké procento tuku, tak je to potravina, jež dodává bílkoviny, škrob a čistý olej.

Zdraví - banán

Banán obsahuje v průměru 100 kalorií a je plný živin. Obsahuje především vysoké procento draslíku, který je důležitý pro správnou funkci našich tělesných buněk. Důležitými složkami banánu jsou železo, zinek, vápník a kyselina listová. Banány pozitivně působí na zažívací trakt, jelikož jej uklidňují.

Zdraví - citrón

Citrón patří mezi nejlepší zdroje vitamínu C – má ho dokonce dvakrát více než pomeranč. Má mnoho použití při přípravě a servírování jídla.

Zdraví - čočka

Čočka je bohatá, jak na minerály a stopové prvky, tak i na B-komplex, důležitý pro naše tělo. Jediným mínusem čočky je vysoký obsah bílkovin a škrobu, díky nimž je hůře stravitelná.

Zdraví - fazole

Fazole mají vysoký obsah vlákniny, která podporuje trávení. Při konzumaci zelených fazolek je velmi důležité, aby byly čerstvé.

Zdraví - grapefruit

Jako většina citrusových plodů, je i grapefruit bohatý na vitamín C a vlákninu. Obsahuje také bioflavonoidy, které zvyšují činnost vitamínu C.

Zdraví - hroznové víno

Hroznové víno vyživuje, pročišťuje a posiluje naše tělo. Je užitečné pro rekonvalescenty a pro lidi, kteří trpí depresemi, stresem nebo chronickou únavou.

Zdraví - jahody

Jahody jsou díky vysokému obsahu železa léčebným prostředkem proti chudokrevnosti i chronické únavě. Dále pročišťují a regenerují střevní flóru.

Zdraví - kiwi

Kiwi obsahuje skoro dvojnásobné množství vitamínu C než pomeranče, více vlákniny než jablko a stejné množství vitamínu E jako avokádo. Je bohaté na draslík.

Zdraví - mrkev

Mrkev je bohatým zdrojem beta karotenu a to tak, že dokáže pokrýt potřebu vitamínu A na celý den.

Zdraví - ředkvička

Ředkvička je uznávaná jako žlučníkové a jaterní tonikum. Chcete-li, aby chuť ředkviček byla co nejlepší, konzumujte je hned po utrhnutí.

Zdraví - salát

Salát má několik druhů a k dostání je po celý rok. Je zdrojem vitamínu A a C. V lidovém léčitelství je salát lékem proti nespavosti.

Zdraví - špenát

Špenát je bohatý na rostlinný provitamín A (karotenoid). Podle jednoho z výzkumů, působí proti rakovině.

Zdraví - zelí

Zelí má hojivé účinky, které se osvědčily jak v lidovém léčitelství, tak i v laboratořích. Je dobré pro prevenci srdečních chorob a rakoviny.

Právní prohlášení: Obsah internetového magazínu i jednotlivé jejich prvky jsou právně chráněny. Jakékoli užití spočívající v kopírování a/nebo napodobování obsahu a/nebo prvku tohoto internetového magazínu bez výslovného souhlasu provozovatele internetového magazínu je protiprávní, porušující práva společnosti k autorskému dílu a databázi a zakládající nekalosoutěžní jednání. Neoprávněným užitím obsahu a/nebo prvku interntového magazínu může dojít též k naplnění skutkové podstaty trestného činu porušení předpisů o pravidlech hospodářské soutěže dle § 248 trestního zákoníku a/nebo trestného činu porušení autorského práva, práv souvisejících s právem autorským a práv k databázi dle § 270 trestního zákoníku, za jejichž spáchání může být uložen trest zákazu činnosti, propadnutí věci nebo jiné majetkové hodnoty nebo trest odnětí svobody. Pokud máte o užití obsahu a/nebo prvku internetového magazínu zájem, kontaktujte redakci internetového magazínu. id22108 (zdravotnimagazin.cz#6228)


Přidat komentář